kevserrc merhaba kizlar oglum bir suredir cok huzursuz cani yanmis gibi bagırıyor surekli elleri agzinda cok salya akitiyor henuz 3 bucuk aylik ayni zamanda atakta o yuzden dis belirtisi de olmayabilir buar bu konuda cok tecrubesizim dis cikaracak damak nasil gorunur bilmiyorum alt damaginda beyaz noktalar fark ettim bugun dis mi acaba dedim belki alakasi bile olmayabilir 🙈 tecrubeli anneler bakip soyleyebilir mi simdiden tesekkurler 😊
Tuba kevserrc Henüz diş gözükmüyor. Diş çıkartmak uzun bir süreçtir🥰 Ya ataktan bu huzursuzluğu ya da damakları çok kaşındığı içindir. Diş çıkarken böyle gözüküyor🙂
Sulegorkem kevserrc diş değil ama huzursuz olmasın ve çok salyalan masının atak dışındaki nedenide damak yarılması ( yani diş çıkıcak yerlerin kendine yer edinmesi) bir çok kişi bunu bilmiyor ve birçok bebekte bunu çok hafif hatlatıyor benim kızım 3 bucuk aylıkken çok ağır geçirdi bu durumu ordan biliyorum
Ozlemm35 kevserrc Canım bildigin diş çıkarıyor net görünüyor,,nasıl dış çıkarmıyor dediler şaşırdım :) kör olmak lazım görünüyor…. Benim kızım da 2 ay 28 günlük aynı yerden dişi çıktı:)
kevserrc Sulegorkem bizde 3 ayi bitirdikten sonra basladi basta ataga yordum ama yok bi derdi var gibi aci aci bagiriyor sabahtan aksama kadar dedigin gibi olabilir belki de cunku iki elini birden agzina sokmaya calisip bir yandan da bagiriyor
Tgcs kevserrc emerken ısırır gıvı emme, sık sık emme ıstegı belirtileridir. Emerken cabuk yorulduğu ıcın doymadan bırakır. Benm oglumun oyleydı bu goruntude ydı yanı
kevserrc Tgcs doktor kontrolunde sıkıntı yok dedi ama agzini zor actirdi dilini cok kaldırmıstım cubukla ama uyariniz icin sag olun tekrar doktora danisirim
Tgcs kevserrc aç olma ihtimali yok dı mı? Ben emdırıyorum emdırıyorum yıje aglıyordu dil bagından dolayı emme gucu az demıstı dr kı benım oglumun kılosu hep ıyı olmasına ragmen doymadıgından aglıyor demıstı dr 🙄
kevserrc Tgcs dogdugundan beri surekli emmek isteyen bi bebek ama son zamanlarda dedigin gibi emiyor aciyor bazen gogsum emzirirken
Tuba kevserrc bende daha önce görmemiştim, oğlumda 3 aylıkken bi başladı böyle huysuzlaşmaya ha çıktı çıkacak derken 7 aylıkken çıkarttı😅
Hotic Ozlemm35 kör değilim de bizim baya önce bu fotoğraftaki gibiydi 3-4 aydır da salyalı ama daha yeni cıkıyor ona istinaden söyledim
kevserrc Tgcs bizimkinin kilosu da gayet iyi surekli emer gun icinde ama dr da bisey demedi esim asker dogudayiz burda saglik imkani pek yok malesef o yuzden doktor doktor gezme imkanim yok ama herkes dil bagi olabilir demis ben bunun uzerine duseyim icime kusku dustu
Ozlemm35 kevserrc hamileyken günde 1 litre süt içiyordum sanırım fazla kalsiyum aldık:) maşallah bebisine hayırlı olsun 🥰🧿
kevserrc Tuba ben oleyim o zman 😊zaten evden cikaramiyorum virus yuzunden hep gergin surat bes karis ayni kayananam gibi bakmaya basladi 😂
Ozlemm35 kevserrc calpol varya şurup ondan al ,ağrısı ve ateş-i olmaması için,bende ondan veriyorum günde 1 kere çok şükür iyi geliyor…Bu zamanın çocukları erken dis çıkarıyor maşallah…Bizde yok falan dedik ama bir baktım beyaz inci tanesi çıktı 🥰🧿🙏🏻