[bilinmeyen] gevşek bağlıyor olabilirsin .veya kenarlarını tam kapatmıyor olabilirsin canım . Bende ilk başlarda öyleydim çünki 😀 prima bizde pişik yaptı bende sleepy kullandım pişik yapmadı devam ettik. Mesela küçük beden olunca bizde de taşıyordu ama büyük beden aldım sıkıntı yok .mesela şuan 4+kullanıyoruz hiç sıkıntı çıkarmıyor . Ve senin bebeğin kilosuna göre 1 numara gayet iyi gelecektir . Çünki ben 3,5 ken felan hala 1 kullanmıştım