Aybuke_27 Merhaba, benim başıma geldi bir kez oldu sadece gece acile gittik orda göğüsten emmiştir dediler. Çocuk doktorunu da aradılar o da aynını söyledi. Daha sonra normal muayeneye götürdük kan testi falan yaptı doktor bir şey çıkmadı sonuç olarak göğsümden emdiğine karar verdik. Göğsüm ağrıyordu zaten görünürde kan yoktu ama emmiş. Ama farklı bir durum olması ihtimaline karşı bezini takip edin. Renk değişikliği vs. Varsa doktora danışın.