Normalde saçlarımı 2 ayda bir açtırırdım ama artk yapamıyorum malum geçen 15 gün önce dip boya yaptırdım begenmedimbaya koyu geldi koyu kumral boyadı arkadaş baya koyu geldi bıraksam 4 ay uzasa kendi saçımın üstüne bu boyayı yapsam paket atsam sarı olur mu yoksa turunculuk mu olur?