busracaglar Arabam var ama cok sık kullanmiyorum esimin sirket arabasi var onla gidip geliyoruz hep simdi onu satisa verdim kullanamadigim icin simdide parka giderken saglikocagina giderken kullanabilcegim bi baston bebek arabasi ariyorum kaliteli
yldrm986 busracaglar merhaba,ben Kraft parma aldım mükemmel bir araba,hafif, taşıma ve katlama çok kolay,bir bakin derim ☺️
Yigitkomuz_ busracaglar bak baklm canm bende alacaktım ama vazgeçtim büyük bizim araba çok her yere sığmiyo 9 ay lik oldu bebegimde yaza alsam diyodm ama artık buyuyo arabada durmak istemez yürüyünce diye almicm diğer arabasına bissru para verdik pisma n oldum öyle aldgma
busracaglar Yigitkomuz_ benimkide agir ve buyuk hafif bakiyorum bendee bakicam ama suan hic cikamadigimiz icin bakalim durulunca bakicam