Ne yapacağımı bilmiyorum bebeğim kolikti üç aylıkken doktor tavsiyesi ile emzik verdim. Zor tuttu düşüyor diye kucakta uyumaya başladı hep sallama ile uyumuyordu. Şimdi emzik bitti çok şükür 19 Mart’ta başladım bıraktı uykuya geçişi biraz daha zor oldu ama azalıyor. Ben kucagimdan nasıl indirebilirim bilmiyorum. Kendi kendine uyuması surda kalsın.