Hanımlar oğlumun 2 haftadan fazladır cildi böyle. Doktora gösterdik atopik dermatit, mantar felan dedi krem verdi ama hiçbir düzelme yok kremler ilaçlar denedim tam tersi temelli dağılmaya başladı vücuduna. Ne yapacağımı şaşırdım, çok kötü durumdayım. Onu böyle gördükçe içim parçalanıyor 😭 hastaneye de götüremiyorum bu durumlardan. Başına böyle bişey gelen var mı? Nolur yardım edin bana 😔😔
