Merhaba benim 4 ay 15 günlük kızım var. Sürekli 1 saat arayla kalkıyor sanki saat kurmuşcasına emip uyuyor bu döngü sabaha kadar devam ediyor. Doktora sordum sütün yetersiz mi geliyor doymuyor mu acaba deyip mamaya başladık ve hala aynı. Beni emzik yerine mi kullanıyor. Ayni şeyleri yaşayan arkadaşlar var mı merak ediyorum neden böyle ?