Arii Hanımlar kendimle alakalı bir şey diyecektim ben de hep nefes daealması oluyo yani sürekli derin nefes almak istiyorum ama sürekli yapamıyorum ve bugün yemek yerken gözüm karardı ama hemen geçti ya bunlar neden oluyo yaşayan var mı