Deletedmom310 bebeğim altı aylık.ilk üç ay yoğun bir şekilde kaşıntı atakları yaşadım.sonra 5. Ayda bir gün kaşıntı oldu.arada tek tük kaşınıyorum.daha neyden olduğunu ben de çözemedim.felaket birşey. İnşallah bir daha olmaz.doktorlarda çare olmuyor.uyuz sanıp tedavi eden oldu. Biri de ürtiker dedi alerji hapı verdi. Hiçbiri iyi etmedi. En son hacamat oldum. Ondan sonra hafifledi ve geçti.ondan sonra çok az iki defa daha oldu ama ilki gibi değil.sen kendini dinle ne olabileceği ile ilgili düşün. Kaşıntının bir sürü sebebi var