Güzel anneler ilk bebeğim, biraz tecrübesizim. Bebeğimin ayakları sürekli ıslak gibi ne yapsam çare olmadı. Tek kat giydirdim olmadı, patikli giydirdim olmadı. Sürekli ıslak ve nemli gibi. Bu durumu yaşayanlar var mı? Nasıl çözümler buldunuz? Geçerse ne zamana geçer? Sürekli karnı ağıracak sancısı olacak diye tedirgin oluyorum. Cevaplarınızı bekliyorum