Gayeefe herkes icemezsin demiş karşıt taraf gibi olmiyim ama hastaneden taburcu olurken doktorum bana majezik yazmıştı migrenim var ve emziriyorum çok mecbur kalınca içiyorum bebeğimi emzirdikten hemen sonra doktorum emzirdigimi biliyordu eğer öyle bişey olsa yazar mıydı bilmiyorum siz yine de kullanmayın çoğu kişi öyle demiş çünkü belki benim kullanmam da doğru degil