zeyzeyinannesi Bebişin poposu neyi severse o hesap. Ben doğum öncesi netten, huggies -prima premium care-canbebe-molfix-sleepy deneme boy paketlerinden almıştım.Her birinde 4-5 tane oluyor içinde.
Prima dışındakiler ya kızarıklık yaptı ya taşırdı ıslattı.Sonra arkadaşımds soffia varmış, 3 tane aldım onu denedim o da yaramadı bize.O da benden prima aldı denedi,onlara da prima yaramadı.
Instagramda youtubeda filan bir çok platformda prima içinde çeşitli kimyasallar var deniyor.Valla napim kafayı yicem resmen.Diğer hepsi haşat etti bizi.Mecbur primadan devam ediyorum.
Değişim olarak da gece 1 kere değiştiriyorum dolduruyor.Günde 5-7 bez gidiyor ortalama.