2 aylık bebegım ve sutum kesilme derecesinde Dogumda apandisitim patladı 2 kez ameliyat oldum uzun sure hastanede yattım cocuk mecbur bıberona alıstı suan da kesinlikle gogusumu tutmuyor. 2.el lansinoh aldım fakat sagolsun 150 TL ıcın dolandırıldım bozuk cihaz cıktı ve geri de almadı. Suan da yeni bir urun alacak durumum yok elinde elektrikli pompa olup lazım olmayan varsa gecıce süreliğine kıralıyabılecek olan var mı acaba?