Niliyy
Niliyy
Ecemtt peki birşey daha danışayım siz yeni doğan bebişlerinizi belli saat aralıklarıyla mı beslediniz mesela ben en fazla 2.5 saatte bir emzirmeye çalışıyorum tabi bu arada zaten acıkırsa basıyor yaygarayı 😃 ama uyuyorum süt sağıp kayınvalideme bırakıyorum 2,5 saati geçirme diyorum o da bazen ağlamıyor nede olsa uyuyor diye 3-4 saatte de verdiği oluyor korkuyorum sarılık olur diye 😔