3 aylık bebeğim ilk bugün fark ettik 2-3 defa alnından soğuk terledi. İnternetten baktığımda Allah muhafaza kalp yetmezliği olan bebekler alnından soğuk terlerler diyo. Allahım muhafaza etsin. Ama böyle bişey olsa 3 aydır başka bi belirti çıkmaz mıydı ? Bilgisi olan var mı kızlar onları okuyunca korktum hastanelere de hemen gidemiyoruz malum 😞