Elifum kahvaltıda 7 aylıkken karışım yapiyordum genelde, blw ye gecmemistik tam toplayamiyordu 😊 meyveli yoğurt veriyordum bazen muhallebi yapıyordum. Çorba tarhana,şehriye,un,kabak-havuc,yoğurt çorbası yapıyordum. Kek yapmadım hiç ona özel bizimkinden yiyordu 😊