Benim oglumda aynisi kucaga alistirdik esinle beraber kucakda uyuyodu oynuyodu hersey simdi 4 bucuk aylik oldu hala aynisini kucakdan baska biyerde uyuyo sallanmak istemiyor yirtiyo kendini agliyo süpürge sesiyle sakinlestiriyoruz, yavas yavas alistircaksin bebegine hayir demelisin 4. aydan sonra baslayabilirsin az az hergün yap dene umarim basarirsin