9 uncu ayda normal şartlarda aşı yoktu arkadaşlar kızamık vakaları coğaldığı için 1 yaşında yapılan kızamık aşısı eskiden olduğu gibi 9 uncu aya çekildi. önleminizi alıp yaptırmalısınız bence. ben aşı konusunu çok önemsiyorum, sağlık ocağınızı arayın ebeyle görüşün gerekli önlemleri alıp yaptırın bence. ☺️