Eşim birkaç gündür grip. Bugün oğlumada bulatırdı sanırım çünkü öksürmeye başladı hafifte ateş var. Geçen seferde böyle başlayıp 5 gün iğne yemişti. Napsam ben doktora götürsem mi yoksa beklesem mi yada ne ilaç versem ne içirsem bilemedim. Burda bir hastanede 11 e kadar doktor var normal muayene yapıyor. Akşam saati sakin olur diyo eşim ama ben karar veremiyorum. Akıl akıldan üstündür bişey deyiverin🙏