Merhaba anneler size bişey sormak istiyorum çok olmadı farkedeli bebeğim nerdeyse üç aylık ve alt damağında beyaz pirinç tanesi gibi bişey var diş desen diş değil ne olduğu hakkında en ufak fikrim yok malüm hastaneye de gidemiyoruz bu sıralar virüs sebebiyle. Başına gelen oldu mu aslında sorun yok olsa bebeğim sürekli ağlardı diye düşünüyorum ama kafama çok takıldı