Bebeğinin sağlık sıkıntısı yoksa her ay doktora gitmene hiç gere yok canım çünkü şu an hastaneler çok riskli zorunlu bir şey olmadıkça hastaneye gelmeyin diyorlar biz hiç gitmiyoruz doktora bebeğim de gayet sağlıklı anne sütü veriyorum her ay aşılarını yaptırıyoruz saülık ocagındaki ebe bakıyor bu ay 5. Ayına girdi aşı yok izlem var ama izleme bile götürmeyeceğim virüs salgınından dolayı