AsyaDuru gmzx zaman o kadar hızlı geçiyo ki hiç anlamıyorsun bende en son bi 3aylik olsaydi diyodum 8 aylık olduk bile
canparcam123 gmzx bizde 3ay 14 günlüğüz biran önce geçsin bu zor günler istiyorum..şafak sayıyorum vallahi..
Alazzz gmzx Teachermom ZmrtDila Balkizim6535 Kumrum34 Zehrasyn Merhabalar bebeklerimiz aynı gün doğmuş 🥰 4. Ay aşısı için ne güne randevu vermişti sağlık ocaklarınız? Verdikleri günde mi yaptırmamız lazım acaba erteleyebiliyormuymuşuz bilginiz var mı?
gmzx AsyaDuru mem reddi uyku reddi herşeyi yasadığımız için bende diğer arkadaşlar gibi bazen şafak sayıyorum büyümesi için….
Bmarya Bizde 3 ay 23 günlüğüz ama son 15 gündür tek meme emip onuda 5-6dk emip mızmızlanıyor diğer mememi emmiyor ağlıyor çok zorluyorım emsin diye ama olmuyor. Sütüm azalcak diyede korkuyorum. Hiç böyle yapmazdı normal mi acaba bu aylarda böyle olması 😔
Simsim6 Bmarya bizim de oyle, hem de baya uzun zamandir.. sevmiyor galiba diger mememi artik kabullendim😁favorisi diger meme hep onu istiyor, ben de mumkun oldugunca digerini sagmaya calisiyorum napalim