Hanımlar 4 saat önce devlet hastanesinde spiral takıldı çok şiddetli karın ağrım var doğum sancısı adet sancısı gibi hatta burç ağrısı gibi çok şiddetli, ablam da niye bana söylemedin bizim bünyemiz kaldırmıyor ben ne çektim filan dedi iyice korkmaya başladım. Bu durumu yaşayanlar tecrübelerinizi yazın lütfen geçecek mi bu ağrı.