Zeynonunannesiiiii Arkadaşlar süt alerjimiz var,kilo alımı az,doktor 4.ayda ek gıdaya geçicez dedi.bu ayda ek gıdaya geçen oldumu, neyle başladınız, nasıl yaptınız sonuçlar nasıl
Cannesi Zeynonunannesiiiii biz bugün geçtik 4 ay 1 günlüğüz yoğurtla başladım ama alerji varsa sizin elma havuç armut ile başlayabilirsiniz tabi 3 gün kuralı ile
Annesininlokumu Zeynonunannesiiiii canim bizim de sut urunlerine karsi alerjimiz cikti ve bizde 5 ay 10 gunlukken ek gidaya basladik … sut urunleri tuketemedigi icin ilk olarak armut sonra elma ile devam etmen gerek internnetten e arastirirsan boyle oldugunugörebilirsin.. ayrica kavonaz mamalarida kullanabilirsin biz kullaniyoruz ve bebegim cok severek yiyor.. kendim de corba yapiyirum misal patates havuc pirinc az zeytinyag kaynat blendrdan gecir afiyetle yedir patates hasla kendi sutunle yada mama kullaniorsa onunla ezerek yedir yani bi suru cesit var ins yarar bebegine de kilo alir bebeis
Egeymen Zeynonunannesiiiii bir süre beklemenizi tavsiye ederim ek gıda için çünkü zaten bebeğinizin alerjik Bi bünyesi varmış olur da ek gıdaya da alerjik reaksiyon gösterirse hastaneye götürmeniz zor olur malum virüs dolayısıyla
iyikianneyim61 Zeynonunannesiiiii merhana sut alerjisi olduğu icin mi kilo alimi az acaba ve bebeginiz suan kac kilo sanirim bizimde alerjimis var bu ay az aldi gibi geldi de
2lokummannesiii Zeynonunannesiiiii daha çok küçük az az ver ne vereceksen. Kavanoz değil kendin yap her şeyi.
Bestesn Zeynonunannesiiiii bizimde besin alerjimiz var, doktora 4. Ayda ek gıda başlayabilirmiyiz diye sordum oda olur, yoğurt deneyelim dedi keçi sütünden yap dedi gerçi inek sütüne olanın keçi sütünden varmış, ama bir deneyelim dedi inşallah geçmiş olur bizimde tekrar ederse bende ne verebilirim burada bekleyeyim belki çeşit öneriler olur
DogaLina Zeynonunannesiiiii bizde başlicaz bu ay tadımlara. Şu malum virüs yüzünden başlayamadjm bişey olurda götüremem diye. Bekliyim bende bakiyim kimler neler veriyo :)