1.5 aylık oğlum var canım hep biseyler yemek istiyor ama bazı şeyler gaz yaptığı için korkuyorum yemeğe canım kahve istiyor. Kahve çay meyve suları da gaz yapıyor diyorlar bebeğe uykusuzluk huzursuzluk yaparmış çay kahve doğru mu . içsem bisey olur mu . Yemek yemeğe korkuyorum zaten zayfladm iyice napcm bilmiyorum sütun çeker ye diyorlar ama yiyemiyorum oğlum kıvranıyor sonra gazdan