Defnelinamm12 CANIM benim oğlumda aynısıydı doktorlar da birler yapmadı uzun araştırmalar sonucu bir şurup buldum bağırsak düzenleyici 1 buçuk hafta oldu veriyordum dün geceden bu yana çok şükür 6 7 oldu kakasını kendi kendine yapıyor umarım sizinde düzene girer