Merhaba kıymetli anneler 8 aylık bir kızım var. Bebeğimi ayakta tutunca sağ ayak parmakları ucuna basıyor solda öyle bir şey yok. Örümceğe koyduk ikisi normal tam basıyor arada yine sağ ayak parmaklarını ucuna basıyor. Sizce normal mi bu süreçte bir de hastane durumları malum götürmeye de korkuyorum