Arkadaşlar bebeğim anakucağından düştü 10 cm yükseklikten sol gözünün üstü kafası şişti düşer düşmez aldım emzirdim sakinleştirdim hafif buz koydum aralıklarla şimdi şişi indi biraz daha iyi. 112yi aradım hemen ordan canlı doktorla görüştürdüler doktor bişey olacağını sanmıyorum takip edin kusarsa gözlerinde kayma olursa hemen hastaneye götürün normalde riske atmayız ekip gönderirim ama hastaneler kötü durumda şuan dedi kusası göz kayması vs olmadı çok şükür 7saat oldu olay gerçekleşeli ama içim hiç rahat değil var mı başına böyle bi olay gelen tavsiyesi olan çok korkuyorum aranızda doktor sağlık çalışanı var mı 😔