Limoncicegiiiii Merhaba anneler bebeğim 14 günlük bu ay içinde kalça ultrasonu ve göz muayenesi varmış. Sizce ne yapmaliyim ?
Sevdenur3_ Limoncicegiiiii Zaten kalça testi için erken bende iki aylıkken yani geçen hafta götürdüm doktor keşke getirmeseydin bir ay sonrada çekilirdi dedi. bebekleri çok mecbur kalmadıkça kesinlikle çıkarmayın dedi hatta
ikipasaannesiiiiiii Limoncicegiiiii benim bir buçuk aylık bebeğim. Bu olaylar başlamadan randevu almıştım ama sonra korona virüsü çıktı. Riske atmak istemedim gitmedik.
[silindi] Mtzzeynep vırusten dolayı soruyorsunuz sanırım devlet hastanesı yerıne ozelı tercıh edebılırsınız hem daha temızler hemde daha az kalabalık
morpella bende ne yapacam bilmiyorum bebeğim 1 aylık oldu kalça çıkığına götürmem lazım gidip gitmemem konusunda kararsızım aşısıda var pazartesi off 😑
sokomel ayına hem kontrol hem aşı hem kalça randevumuz var. sadece kalça olsa ertelerdim ama aşı da olduğu için kaçış yok sanırım. üçünü de aynı gün özel hastanede yaptırmayı düşünüyorum.
Nisasn Ben ozele gidiyorum normaldede bizimde kalca ultrasonumuz var ama doktorum gelmemi riskli.oldugunu 2.aydada yapilabilicegini soyledi
Limoncicegiiiii O zaman biraz daha bekleyeyim umarım o zamana kadar azalır. 15. Gün takibi vardı sağlık ocağında hemşire muhtemelen çağrılmayacağım dedi. Evde ölçüm isterim dedi o da ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum
Fikdefne Limoncicegiiiii canım göz muayenesi 5. Ayda yapılıyor genel de ben o zaman götürdüm kalça ultrason için de 45 günlük olması gerekiyor acele etme su an gitme derim tabi kendin bilirsin