Saremsi Bizde dışarıda kutlayacağız.Hatta kızımın kıyafeti de 1-2 güne gelecek.Hediye olarak müzikli kar küresi düşündüm ben.Küpesi,künyesi falan var.Ayrıca kızıma büyük bir kutu alıp içine ona ait herşeyi biriktireceğim.Büyüdüğünde ise bir Doğum gününde ona anıları hediye edeceğim😊 22 Aralık bizim ki.Sizin ne zaman?