Eda3536 Kızlar şu zmana kadar kızımda hiç pişik yaşamadım bugün üstünü değiştirirken fark ettim ki koltuk altı kıpkırmızı kullandığım pişik kremi sudocrem güzelce sildim kremledim işe yarar mı başka önereceğiniz krem varmı?
mucizemmm_ Eda3536 benim oglum da cok pisik bilmez canim arada bir koltuk alti pisik olmusdu dikkat et oraya ben pudra ve bephanten kullaniyorum Hemen geciyor
Oykuu_bebekk Eda3536 bende sudocrem kullanıyorum hemen geçiriyor koltuk altını doktorumuz sudocrem hepsinden iyi olduğunu söylemişti hafif sürün geçirir
Asli92 Eda3536 benim kızımda boynu ve koltuk altı pişik oluyo sudocrem gerçekten hemen etki ediyo çok memnunum yıkadığınız zaman ıslak kalmamasına dikkat edin tavsiyem
Gamze_Defne Eda3536 Benim kızımda da koltukaltı 2 kez pişik gibi oldu sudocrem hemen etkisini gösterdi .Banyo falan yaptırtıktan sonra ıslak kalmamasına özen gösteriyorum,iyice kuruluyorum ve yine de arada bir her ihtimale karşı hafif pudralıyorum 🙏🏻
Eda3536 Oykuu_bebekk Sağol canım doğdu doğalı onu kullanıyorum hiç pişik yaşamadım bugün koltuk altını görene kadar 😏😏
Ssevey Eda3536 Dün bende yıkamak için üstünü çıkarttım bebeğimin bide baktım ki kıpkırmızı ciğer gibi pişik olmuş çok üzüldüm nasıl acır yıkadım Bepanthol sensidaily vardı ondan sürdüm pişik kremi olmamasına rağmen bugün biraz azalmıştı yarına tamamen geçer boynu da geçen gün aynı olmuştu krem geçirdi niye oluyo anlamıyorum
Eda3536 GizemmmE salı yıkadım yoktu bugün fark ettim hızlı hızlı giydiriyoum çok ağlıyor gözden kaçırdım demekki tam kurutmadım 😭😏