Nisosfatos-34 Dün 6 ay aşımız oldu kızım önceleri ufak şişler oluyordu baya sürüyordu inmesi ama bu sefe ufak top gibi şimiş kızarmış hafif morluk var iğne yerinde taşgibi acaba böyle olan varmı hemşireyi aradım cevap vermedi gene kendiliginden inermi 😢