7 aylık bebeğim var son bir kaç hafta içerisinde o kadar huy değiştirdiki anlatamam yemeyi çok seven çocuk acıkınca bas bağırıyor yemek yedirincede ağlıyor gündüz en azından bir kere uzun uyurdu artık uykuları 15/20 dk geçmiyor gece uykusuna 10 da yatardı bu sefer 8 dedinmi mızmızlıyor normalde bu saatte uyuyup biraz kalkması gerekiyor 10 da yatıcak çünkü bu kez uyudumu kalkmıyor gündüzleri uyuyor uyanıyor uykusunu alamamış bir şekilde gözlerini ovalıyor esniyor mızmızlanıyor mümkün değil başa çıkmak, birde herşeyden çok çabuk sıkılıyor nasıl oyalayacağımı şaşırdım son olarak dün 8 de uyudu gece 3de kalktı 4.30 a kadar uyumadı kaldırdım oynattım biraz sonra uyudu yine 7 de kalktı bu seferde normalde gece ben yatmadan da yediririm birde sabah ⅘ gibi kalkardı yer uyurdu 9.30 da uyanırdı (ek gıda hariç formul Mamayla besleniyor.)
Sizde durumlar nasıl bu ayda böylemi oluyor hep yoksa benim çocuğumunmu bir sıkıntısı var anlamıyorum, yemek/uyku saatleri gelince oturup ağlayasım geliyor.