Normalde 12 . Fakat son zamanlarda Türkiye’de kızamık görülmesi arttığı için ( aşı karşıtları yüzünden) 9. Ayda yapılmaya başlandı. Ancak sağlık ocağında çalışanların haberleri yok . Ben de sormuştum bilgi gelmedi demişlerdi kızım daha 8 aylık . Geçen ay doktora götürdüğümde doktor 9.ayda kızamık aşısı yapılacak dedi. Ben de zamanı gelince ilgilenirim diye sağlık ocağıyla görüşmemiştim şimdi bu durumda nasıl olur bilemiyorum .