Dün akşam ateşlendi gece boyu vardı bugün de aynı huysuzluğu zaten var ağzının içi yanıyor kafası kalkmıyor oğlumun sürekli uyusa calpol verdim mi biraz uyuyor sonra aynı yine ağzının içine soğuk havuç falan tuttuğumda ağlıyor bu diş mi başka ağrı mı acaba