aimra Hayırlı sabahlar ))) Oğlum 2 ay 28 günlük. Allah nasip ederse bu ay sonu uçak seyahati yapmayı düşünüyorum, yaklaşık 1 buçuk saatlik. Kalkış ve inişlerde emzirmem gerekecek kabin basıncından dolayı biliyorsunuz. Her ne kadar dolmuşlarda bile emzirmiş olsam da rahat edemeyeceğimi düşündüğüm için biberona sütümü sağıp onu vermeyi düşünüyorum. Biberon tercihi meme reddine sebep olabiliyormuş bu yüzden Philips Avent 0+ almayı düşünüyorum. Fiyatı da cüzi bir rakam zaten 25 liraydı. Sizin tercihiniz ne oldu? Neler yaşadınız? Biberonun yanlış seçilmesi gerçekten meme reddine sebep olur mu yoksa bu markalar tarafından bir satış hilesi mi?
[silindi] aimra biberondan fazla geldiği için bebek biraz rahata alışıp meme reddi olabilio. Ama ben işe başladığımdan beri aventi kullanıyorum çok şükür meme reddi yaşamadık.
deletedmom1101 aimra ben de event kullandım hep dışarılarda ve oğlum hiç memeyi unutmadı ben çok memnunum 🙏
eylulada Bende anne memesine uygun philips avent cam olani kullanıyorum en baştan beri hiç bi sıkıntımız yok