Bizim de pzt 6. Ay aşılarımız var sağlık ocağında. Eve dışarıdan kimseyi bile almıyorum şimdiden karın ağrım başladı nasıl olucak diye doktorumuz erkenden gelin ilk sizi alıp aşınızı yapar gönderirim dedi ama çok korkuyorum şakası yok bi virüsün yani. Cocugu sarıp sarmalıcam kendimizi de öyle Allahım inş en kısa zamanda kurtarsın bu iletten bizleri 😞