Glcnsdrv 7,5 aylık oğlum 1 ay önce hastalandı şimdi iyi ama hala ara ara burun akıntısı ve sürekli hırıltısı var nasıl geçer yardımcı olursanız sevinirim
Deletedmom336 Glcnsdrv hirilti varsa bronsiolit olabilir ve onun tedavisi gerekli yoksa cigere iner Allah esirgesin burun acmak evet faydali ama nebulazatorle uygun tedavi yapilmalidir diye dusunuyorum bi doktora danisin
Mehmetemir_06 Eczaneden serum fizyoloji al izotonik buyuk boy birde 5 tane şırınga on cek burnunu temizle birde otri bebenin burun cekme aparatini al onun cek bosalt gogsune inmesin cocugu kucagina al yukardan asagi dogru gaz cikarir gibi vur bagirsaklarindan atsin biz 50 gunlukken hastanede yattik bronsit olduk evde daima serumum vardır
ndaras Ben sürekli küçük temiz bir havlu parçasına beyaz sabun sürüp göğsüne koyuyorum, sonra aynı işlemi sırtına. Sonra tekrar göğsüne vs. Benimde bebeğimin ara ara oluyor hırıltısı ben böyle geçiriyorum. İnşallah size de faydası olur
ndaras Deren_Hatun tabi. Hiç kullanılmamış temiz bir havluyu ben kestim. Havlunun üzerine beyaz kalıp sabunu sürterek sürüyorum her yerine güzelce. Sonra göğsüne koyuyorum. 1-2 saat duruyor sonra göğsünden alıyorum havluyu yine sabun sürüyorum güzelce bu sefer sırtına koyuyorum. Eskiler böyle yaparmış ben faydasını gördüm inşallah sizler de görürsünüz❤️