Mom091 anne15 6 aylıkken demişti doktor bize. Yenidoğduğunda hastanede yaptılar mı bilmiyorum ama 6. Ayında götürmüştüm. 1 yaşında da götürmem gerekiyordu randevu da almıştım virüs çıkınca iptal ettim malesef
fatima anne15 Doktorlar en sağlıklı muayenenin bir yaştan sonra olduğunu söylüyor ama bizim sağlık Ocağındaki doktorlar hemen yaptır diye diretmişti üç aylıkken yaptırmıştık
anne15 Biz yeni doğduk 11 günlüğüz bugun bizede bir hafta sonrası için göz muayenesi yazdı defterimize ama etrafımdakiler ek gıdaya gecince gitmeleri gerektiğini söylemiş doktorları . Bizim için erken geldi sonucta cocuk henüz daha net görmediğinden
Gzd_ 28 günlüktü ilk göz muaynesi kırmızı nokta testi yapıyorlar bebeğin gözüne ışık tutuyor ve o ışığın yansımasını doktor görüyor ve test sonuçlanıyor ileriki aylar için bilgim yok ama
anne15 Gzd_ erken muayene olan bir sizsiniz cevremdekilere sordum hep 4 ve 6 aylarda yaptırmıslar bizede 20. Günde yaptırmıs olcaz yaptırırsak erken dediler hep cevremden bilemedim sizde öyle deyince
anne15 fatima bana 20. Günlükken yaptır demiş oldular su an erken mi acaba diye sormak istedim ama bilemedimde
Gzd_ anne15 bizim doktorumuz bir aylıkken yapılacak demişti biz başka bir şey için ziyarete gitmiştik hazır gelmişken yapalım dedi göz doktoru da çok güzel ilgilendi bebeğin uyanık olması gerekiyor bir de uyanıktı nasıl yapıldığını neden yapıldığına kadar anlattı ve testi geçtik sorunsuz bence ileriki ayda tekrar Kontrol yapılıyor olabilir