Eelif24 merhabalar, şimdi şöyle olayın birde tıbbi boyutu var benimde kızım ilk doğduğu andan itibaren avent gaz yapmayan tek uclu biboron ile besleniyor aynı şekilde iki yan dudaklardan mamanın yarısı sızıp akıyordu ve eşimde bir gün videoya çekti ve doktoruna izlettik ve bingo bebeğim reflü olduğu için emerken çok çektiğinden tek delik memede bile fazlası yanlardan çıkıp akıyormuş, hipp mamasına bebelac mama katılaştırıcıyı eklememizi istedi mevcut ürün anti reflü diye sadece ecz satılıyor, 5 ayı bitmek üzere hala katılaştırıcıyı bir kez eklemesem yanlardan hala tek delik ile akıyor ve beslenme sonrası kusması fazla oluyor. Belki video çekerek dr iletebilirsiniz.