Efulice Kizlar. 4.5 aylik oğlum var. Yatarken başi terliyor. Yastiga geciyor. Heleki ayakta sallarsam daha cok. Birde emerken terliyor baş kisimlari boncuk boncuk oluyor. Doktora goturmem gereklimi
HcrSltn Efulice emerken benim kızım da boncuk boncuk terliyo saçı da çok var. Hem saçı hem de emme çabası terletiyo diye düşündüm hep ben.
Rumeysa34 Bende şurada durayım ama emek sarf ettiklerini düşünüyorum korkulacak birşey değildir umarım
Efulice BenMathilda devit-3 kullaniyorum ama yeterli degilmi acaba. Bu kan ilaci vermislerdi onudami kullansam
Selince Efulice büyük ihtimal ondan. Mama verirken kan ter içinde kalıyo saç dipleri kızımın. Bir saglık sorunu yok şükür. Müslin örtü serin yatagına yastıksız yatırın. Ben öyle yapıyorum. Zaten bir yaşa kadar yastık önerilmiyor.
BenMathilda Efulice ben eczaneden ocean d aldim duzenli kullaninca terlemeleri azaldı. Ama gece uyurken ara ara cok fazla terledigi olmuyor degil
Rumeysa34 Efulice canım bir yan etkisi falan varmı ben aldım hiç kullanmadım prospektüsünde bebekte uykusuzluk huzursuzluk yaratabilir yazıyordu ve bebeği kabız yapabileceği yazıyordu
irem_1987 Efulice bnmde oglum aynı cnm suan uyuo yastık su ıcınde sadece kafası terlıo. Saçı çok ama ondan mı bılemedım.
Efulice Rumeysa34 devit-3 bi yan etki gormedim canim ama kan ilaci kabizlik yaptı uykusuzluk yapti degistircem bakalim
Deletedmom289 Efulice ne doktoru canim ya heleki virus olayo bu kadar ciddiyken.ter bezleri gelistigi icin o kadar terliyor.normal yani.