ozlmksknn Kızlar 9 aylık bebeğim var emziriyorum bağsur çıktığını farkettim koronadan dolayı hastaneye gidemiyorum doğal yöntemlerle nasıl geçirebilirim bilgisi olan var mı ?
Zeynephsy ozlmksknn bol bol su iç ve sıcak suya leğene otur bunu yapa yapa yumuşuyor çok zor benimki meme verdi de rahatladım biraz zorladığım da catlıyor hemen 😣
Gdogru ozlmksknn bir tane yumurtayı haşla soy dayanabildiğin kadar sıcaklığıyla basur olan yere bas dayanabildiğin kadar sıcaklıkta olsun soğuk olmaması lazım. Babam senelerce çekti basurdan, en son bunu denedi. Geçti bitti gitti
ozlmksknn Zeynephsy galiba benimkide meme verdi elime sivilce gibi birşey geliyor ama ağrı sızı yok henüz
Zeynephsy ozlmksknn agrı olmuyo memede ama tuvaletini yaptığın da hele de zorlama olsun yırtılıyo ölüyorsun o anda 🥺
Gdogru ozlmksknn kabız olduğumuzda zeytinyağı sürüyoruz o da nimet değil mi? Neyse size kalmış, geçmiş olsun..
Hosgeldiannelik ozlmksknn ben de az önce doktordan geldim. Benim her seferinde az az kanıyordu. Anestol ve bepanten krem verdi. Sıcak suda 20 dk otur dedi. Bunları yapabildiğin kadar çok yap dedi. Tekrar kontrole de çağırdı. Gelmiyim dedim ama ameliyata kadar gider bu dedi 🤷🏼♀️