Hunilianne yaa demek dışarda tamamlıyor minnak. Bir velim hastanede benim dr umun sekreteriydi benim durumumu bildiği için oğlum 35 haftalık doğdu 2 ay beşikte vaktini tamamladı demişti ona düzeltilmiş deniyor demek😊benimki 3 ay biticek ☺️ Benimkinin boyu çok kısa ya o yüzden çok minik duruyor hala 50 cm🙄 aslında ben de eşim de uzunuz eşim 1.85 ben 1.68. Boy neden böyle acaba sizinki kaç cm doğdu şu an kaç oldu çok sordum ama insan merak ediyor hala 1 aylık gibi durduğu için kusura bakmayın🙈