CananK benim bebeğim de 2 ay 4 günlük. Zorunluluktan doğduğundan bu yana meme + biberonla besleniyoruz. Geçen haftalarda meme grevi yaşadık ama uzamadan çözdük. Şimdi yine meme ve biberonla devam ediyoruz. Tabi bizde sıkıntı olmadı diye sizde de olmaz diyemem sonuçta her bebek farklı. Bence geceleri once memeni ver bi kaç dakika sonra biberonla güzelce doyurursun. Uyku sersemi çok anlamaz.