Deletedmom69 Arkadaşlar bebeğimin yüzünde egzama çıktı hindistan cevizi yağı sürmek istiyorum da. Sürenler varmı acaba?
Deletedmom245 Deletedmom69 4.5 aylık 2. Ayınsan beri sürüyorum bir sorun olmadı. Pişikte falan da çok iyi geliyor kilodan gıdığı pişmişti o geçirdi
Nerm7n Bence doktoruna sormadan sürme ağır gelebilir. Bebeğine uygun cilt bakım kremi önerecektir muhakkak.
tellibaykus Benim yeğenime özel ilaçlar mustela vs hiçbiri iyi gelmedi çok kötüydü yanakları egzamadan soyuk soyuktu uyuyamiyodu kasintidan acıdan. doktoru en son kuru dut suyunu kaynat suyunu sur demis yaptılar hemen geçirdi .
Deletedmom245 Deletedmom69 elimle sürüyorum.geniş küçük bir kavanoza boşalttım elime alıp oradan sürüyorum.