Arkadaşlar 10 günlük minim kuzum ama Ne gazmış bir haftadır çocuk çok kötü. Uyuyamıyor ıkınıyor ağlıyor. Kıpkırmızı çocuğum. Doktor ısrarla sab sımplex kullanalım birde zeytinyağı diyor yaptım söa geçmiyor diyorum malesef başka bişey yok diyor. Ama napayım çocuk ıkınmaktan fıtık olacak. Elma yağı da sürdük ayağının altına ama yok olmadı fayda etmedi. Ikındıkça yedirmekte istemiyorum kilo da alması lazım bilemedim. Nolur bilen cevaplayabilir mi lütfen🙏🙏