Tuba_omer Merhabalar 4 aylık oğluşumda burun hırıltısı var ve geçmiyor. Soğuk Buhar makinesi alacağım, kullanan annişler önerdiğiniz bir model var mı?
BalYapanSinek Deerma kullanıyoruz biz. Ama oda kapısı kapalı olunca daha etkili oluyor sanırım. Ben bilmediğimden hep oda kapısı açık kullandım buhar makinesini. Çok fark etmemişti
KuzeyiinAnnesii Tuba_omer yok kullanmadım ben ama bende bakıcam inceleyin 8 saat çalışıyor aromatik kokularda ekleyebiliyormusnuz ben bakdım yarın gidip bakıcam izmirden 2 arkadaşım bu markayı kullanıyor memnunlar