Ben burada doğum yaptım doktorum soner beydi. Doktorumdan ve hastane personellerinin ilgi alaka ve davranışlarından son derece memnun kalarak ayrıldım. Olumsuz tek yanı bana göre hastane odalarının küçük olmasıydı. Sırf doktorum iyi diye bu hastane ile anlaşması var diye burada doğum yaptım. İlgi alaka iyi bilginize