Merhaba kızlar
Bu sefer dertleşmek için yazıyorum.Bebeğim 8 aylık.Beslenme reddi yaşıyorduk neredeyse 3 ay olacak.İlk 1 buçuk ay uykusunda besledim.Artık ne uykusunda ne uyanıkken besleyebiliyorum.Doktorlara götürdüm.Kan,idrar bir sürü tahlil yaptılar sonuç yok.En son Bursa Şehir Hastanesinde Gastrointeroloji bölümüne gittik.Allerji testi yapıldı.Sonuç temiz çıktı.Ama doktor süt allerjisi olabilir dedi.1 hafta yatış yaptık serviste.Sonuç yine aynı.Mama değiştirdik biberon değiştirdik yok.Beslenme bozukluğu var dedi doktor.Ne yapacağımı şaşırdım.1 haftada 800 gr verdi 😔😢